Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 19:29 - Когато си отиде любовта
Автор: molinesia Категория: Музика   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2011 11:00



Заформих  напоследък нещо като навик четвъртък или петък срещу събота да пускам тук текстове на песни с клипове и скромните си коментари. Изглежда по това време на седмицата ме навестява "музикална жажда", така да се каже и желание за споделянето й.
Не съм почитател на Лили Иванова, но тази песен ми допада като мелодия и текст. Или като настроение. А може би и като двете. Защото наистина се случва да си отиде любовта, понякога неусетно, друг път внезапно, в което няма нищо странно, нито страшно, нито тъжно и може би точно затова ми харесва най-много куплетът, който се повтаря. Мисля си, повторението не е случайно, а точно, за да напомни, че животът продължава, значи любовта не е една, нито единствена, нито вечна, а само настояща или отминала, но винаги жива. Добро другарче в Свежо ми пусна линка на песента в тубата, за което благодаря на Кат.
Изкуших се обаче да кача и нещо като контрапункт, песен с почти същото заглавие, но друг мотив - този за отиващата си, а не отишлата си любов. За разлика от Лили, Щурците си ги харесвам, не защото са кой знае какви изпълнители, а защото ми напомнят за отминали времена и хубавото в тях.

Когато си отиде любовта


Ръцете ми сами ще се протягат
И без да срещнат твоята ръка
Ще ми подскажат, че това е вече краят…

Когато си отиде любовта
Очите ми за две сълзи ще молят.
Но няма да им дам дори една –
След любовта ми те не трябва да говорят…

Аз отново ще се уча да живея,
Когато си отиде любовта.
Ще се науча да говоря, да се смея,
Ще се науча да обичам и… нощта…

Когато си отиде любовта
Кристална тишина ще ме прегърне.
Но звуците във моята душа
Ще ме разкъсват и ще искат да я върна…

Когато си отиде любовта
Навярно ще остане нещо друго.
Какво ще бъде то… и до кога ? – 
Не зная, но дано не бъде лудост.

Аз отново ще се уча да живея,
Когато си отиде любовта.
Ще се науча да говоря, да се смея,
Ще се науча да обичам и…нощта…

image

Ето и контрапункта на Щурците:

Когато си отива любовта 

Искам още малко да останеш
но тръгваш и така е по-добре
затваряш вратата, скриваш се в нощта
и си отива любовта

Зная дълго чакаш ти трамвая
и зная дълго гледаш ти назад
изчезваш накрая в този нощен град
и си отиде любовта

Сто таксита бързат в свойте сто посоки
сто неона рекламират сто неща
а аз съм този който във нощта
все още гони теб и любовта

Сто таксита бързат пак към среднощния си бряг
на витрината до мен се усмихва манекен
сякаш маха ми с ръка и ми казва той така
"Усмихни се като мен и утре е ден"

Сто таксита бързат пак към среднощния си бряг
сто неона пак, сто надежди в този мрак
рекламират сто неща, а аз в нощта

все още гонят теб (3x)
и любовта
(4x)

Ето и една хиперлинккартинка за видеото, което пак не мога да намеря в тубата...
image





Тагове:   отиде,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 204252
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930