Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 22:33 - ***
Автор: molinesia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1794 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 02.10.2011 23:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Мечтите ми танцуват, при това как. И ...
02.07.2011 22:42
Мечтите ми танцуват, при това как. И с част от тях танцувам. Иначе в реален танц съм трагикомична картина. За това ще се отпусна сега, ще пусна клиповете, ще помечтая и ще танцувам по единствения начин по който мога.
цитирай
2. molinesia - Знаех си,
02.07.2011 23:13
че ще ме разбереш...
цитирай
3. mt46 - :))
03.07.2011 12:12
Не съм мечтал да стана... балерин...
А писател...
С поздрав - Марин
цитирай
4. molinesia - Ако правилно съм разбрала,
03.07.2011 14:41
не сте бил и малко момиче, но като малко момче не сте мечтали да сте балетист...:))) Разбира се, балетът в случая е само повод за размишление върху мечтателството ...
цитирай
5. jmethodius - Маршируващи глави
03.07.2011 15:46
Мечтите ме налитаха и се овесваха на врата ми като воденични камъни, навеждаха ме към мътното и тук-там избистращо се езеро на историята. Да, и ме насочваха къде и как да оглеждам себе си в него. Но в отлика спрямо митичния, надисторичния Нарцис, не само че не се влюбих в себе си, но дори се възненавидях: ненавист, която обаче ме спасявяше от удавяне и която ме заставяше да ги приемам за бреме. Бреме, към което реагирах със сила на волята, реагирах с осъзната необходимост - и от което се отърсих с куфеене. И ето че днес, когато спра да се старая, запълвам скуката с куфеене, вместо да допускам мечти или да посягам към кокаин. Психеделията раздува, олекотява, кара ни да затанцуваме на главите си (ах, това хипи Ницше!), облъхва ни с пурпурна омара (ето тема за размисъл: рок и раса). А метълът уплътнява - та телата ни вкочанясват в стъбла, винкели за маршируващи глави. Полето е наситено с озон. Heavy metal or no metal al all!

Strike while the iron is hot: steel is strongest - so say we all!

http://youtu.be/CFdvw9nPcd8
цитирай
6. molinesia - Макар че ми е
03.07.2011 16:33
трудно да доловя смисъла на толкова многословие, ще се опитам да отговоря на коментара по начин, хармониращ му стилистично. Човекът, както казва Р.Сафрански, не може да разчита на своите инстикти, той разполага с твърде много възможности за избор. Във фантазията си той винаги е една крачка напред пред реалността и благодарение на въображението антиципира и упаржнява своята втора природа, т.е. способността си да излезе вън от себе си и да се издигне нам самия себе си. На философски език това се нарича трансцендиране. С него започва кариерата на човека като разумно същество, което, за да преживее, трябва да вземе в свои ръце собствената си еволюция. Когато фантазията и въображението започнат да изпреварват прекалено реалността, отхвърляйки всяка баналност, като я скандализират, те заболяват. Тогава именно говорим за "болното въображение", от което тръгва и нарцистичният уклон да се гледа на Аз-а като на самоцел и единствен надежден авторитет. такъв Аз обаче е обречен и екзистенциалистите отдавна са описали неговата обреченост да пие вечно виното на абсурда и да яде хляба на равнодушието. Колкото до "куфеенето", то е фаза на празноглавие, която при някои е временна, а при други - неизлечимо постоянна.
цитирай
7. jmethodius - Благодаря Ви за диагнозата
03.07.2011 18:08
А на себе си в случая не бих могъл да сторя друго, освен отново да се сърдя, че отново не съумях да се пласирам... И ако има да се уча на нещо - то е: на самодостатъчност.
цитирай
8. molinesia - Не е диагноза,
03.07.2011 19:00
просто отговорих на коментара. Ако го възприемате диагностично, значи така искате да го възприемете. Що се отнася до самодостатъчността, тя не се научава, защото е невъзможна. :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Най-добрата ми приятелка казваше "клъсто"...
04.07.2011 08:37
Не съм я виждала от години. Е, тя се казваше Силвия и майка й беше от Германия... Здравей!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 204266
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930