Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2010 13:11 - Започвам отново... с песен-легенда: Always on My Mind
Автор: molinesia Категория: Музика   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.09.2010 16:09


Още една песен-легенда  Always on My Mind . Записана най-напред от Бренда Лий, песента се изпълнява  с огромен успех от    Elvis Presley , Willie Nelson,  Pet Shop Boys, удостоена е с три награди Грами, а едно от изпълнеинята й - това, на Уили Нелсън,  е отличено като най-добро мъжко вокално изпълнение.   
                                                          Always On My Mind

 Maybe I didn"t love you 
Quite as often as I could have 
And maybe I didn"t treat you 
Quite as good as I should have 

If I made you feel second best 
Girl, I"m sorry I was blind 
But you were always on my mind 
You were always on my mind 

Maybe I didn"t hold you 
All those lonely, lonely times 
And I guess I never told you 
I"m so happy that you"re mine 

Little things I should have said and done 
I just never took the time 
You were always on my mind 
You were always on my mind 

Tell me 
Tell me that your sweet love hasn"t died 
Give me 
Give me one more chance to keep you satisfied 
I"ll keep you satisfied 


Ти винаги си в мислите ми


Може би не се отнасях с теб,
както трябваше,
Може би не те обичах така често,
както трябваше,
За малките неща,
които трябваше да кажа и направя,
никога не отделих време

Ти винаги беше в моите мисли
Ти винаги беше в моите мисли

Кажи ми, кажи ми,
че твоята нежна любов е още жива.
Дай ми, дай ми
още един шанс
да те направя щастлива...

Може би аз не те прегръщах
всичкото това дълго време
И предполагам,  никога не съм  ти казал-
толкова съм щастлив, че си моя,
акосе чувстваш добре отново с мен,
мила, прости ми, бях сляп...

клик   image



 



Тагове:   Mind,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 202651
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031