Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 12:10 - ***
Автор: molinesia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2559 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 02.10.2011 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Безсилна съм, molinesia,
22.07.2011 12:23
и аз да преценя ТОВА, то вече е в децата.
цитирай
2. mirogankov - Мен лично дори не ме напушва на смях,даже не ме цъква:)
22.07.2011 12:25
Няма да обиждам,простотията се рзраства и множи когато я псуваш ,няма да споделя отвращението си и коло противни са и ме дразнят ,всъщност го наптавих..но срещам такива нищожници и смрадолески всекидневно така че ..еби му мат сказал солдат и продължил ебат:):):):)
цитирай
3. mt46 - Защо не съм...
22.07.2011 13:44
тъпоглав идиот,
гологлав мафиот?...
цитирай
4. cefulesteven - От години някой пропагандираше ...
22.07.2011 21:36
От години някой пропагандираше казуси от рода: "Да си тъп е готино!"...а сега, вече не смея и да се ядосвам, само усещам как нещо в гърдите ми се свива в юмрук, в едно нямо безсилно несъгласие.

Вече съм наясно обаче за себе си. И мястото ми в тази реалност. Колкото по-малко се чете, толкова повече ще пиша.
Колкото повече се изпростява, толкова повече ще се задълбочавам. И знам, че няма да съм единствен, физически закон е, обратната по посока, но равна противодействаща на настъпващото, сила.

Тя е в личността.
цитирай
5. jmethodius - Когато
23.07.2011 10:53
олигархията не може да надвие над богатството си при положение, че държавата се оказва нейна банка - ето какво се получава: та те не само изпират безотчетни пари, но и безцелно, да, съвсем безцелно оперират с всичко, което постъпва в бюджета от нас и чужбина. И нямат даже необходимост да крадат - то всичко е тяхно; и лошо няма. Но какво да го правят, къде да се дянат? Настаниха се след свалянето на Живков - и или преднамерно, или възползвайки се от конюнктурата. Ясен е техният генезис. Но не ми е съвсем ясно откъде получават експертна помощ. И все-таки подозирам, че в замяна на служинаж... О, тяхната агора е заведението, а тяхната колесница - автомобилът! Това - с все антуража - са едни неслучайно случайни хора - чието второ, и дори трето, поколение виждаме... Ренесансовите политически парвенюта - и мецнати! - са били точно противоположни тям по съдба: т. е. едни случайно неслучайни хора... На 10-ти ноември олигархията у нас легитимира смяна на поколенията.
цитирай
6. molinesia - Добре е, че си знаеш мястото, така че си го превърнал в позиция, поздравления за което, Стефан!
23.07.2011 11:03
cefulesteven написа:
От години някой пропагандираше казуси от рода: "Да си тъп е готино!"...а сега, вече не смея и да се ядосвам, само усещам как нещо в гърдите ми се свива в юмрук, в едно нямо безсилно несъгласие.

Вече съм наясно обаче за себе си. И мястото ми в тази реалност. Колкото по-малко се чете, толкова повече ще пиша.
Колкото повече се изпростява, толкова повече ще се задълбочавам. И знам, че няма да съм единствен, физически закон е, обратната по посока, но равна противодействаща на настъпващото, сила.

Тя е в личността.

цитирай
7. molinesia - :):):)
23.07.2011 11:05
mirogankov написа:
Няма да обиждам,простотията се рзраства и множи когато я псуваш ,няма да споделя отвращението си и коло противни са и ме дразнят ,всъщност го наптавих..но срещам такива нищожници и смрадолески всекидневно така че ..еби му мат сказал солдат и продължил ебат:):):):)

цитирай
8. molinesia - Абсолютно вярно! Те няматкъде да се дянат, не знаят какво да правят със себе си, за какво живеят...
23.07.2011 11:06
jmethodius написа:
олигархията не може да надвие над богатството си при положение, че държавата се оказва нейна банка - ето какво се получава: та те не само изпират безотчетни пари, но и безцелно, да, съвсем безцелно оперират с всичко, което постъпва в бюджета от нас и чужбина. И нямат даже необходимост да крадат - то всичко е тяхно; и лошо няма. Но какво да го правят, къде да се дянат? Настаниха се след свалянето на Живков - и или преднамерно, или възползвайки се от конюнктурата. Ясен е техният генезис. Но не ми е съвсем ясно откъде получават експертна помощ. И все-таки подозирам, че в замяна на служинаж... О, тяхната агора е заведението, а тяхната колесница - автомобилът! Това - с все антуража - са едни неслучайно случайни хора - чието второ, и дори трето, поколение виждаме... Ренесансовите политически парвенюта - и мецнати! - са били точно противоположни тям по съдба: т. е. едни случайно неслучайни хора... На 10-ти ноември олигархията у нас легитимира смяна на поколенията.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 202567
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031