Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2011 23:29 - В духа на пролетното почистване...
Автор: molinesia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1077 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2011 23:37


...влязох тук, разбира се, след като трябваше да заявя "нова парола", с идеята за  почистване на блога, което отдавна възнамерявам и както знаете, си е трудоемка работа, почти като да чистиш пролетно столицата в най-силния вятър.:)
Това, което заварих, влизайки след много време беше, че броят на хората, следящи блога ми, се е увеличил, вместо обратното, както е логично за блог, в който дълго време не е писано и не се е случвало нищо. Но не винаги логиката съвпада с живота, който може и без логика, доколкото предполага обикновено съществуване, докато обратното няма как да стане - нищо мъртво не е логично, защото не се нуждае от никаква логика, за да е такова, каквото е- безжизненост. Но да не се отвличам повече от основния въпрос - планираното виртуално почистване. Няма да крия, че ликвидационното ми настроение се стимулира  успешно и от невиртуални дразнители, каквито в нашата родна действителност дал Господ!, както се казва в случаи на изобилие от нещо си, най-често от провалящи разни неща персони, но не те са важни и интересни сега, а друго .
Признавам, че се изненадах, когато видях, че полумъртвия ми блог, а значи и полулогичното му съществуване поради полудостъпността му за неговия автор, не само че се радва на посещаемост, а даже се посещава редовно. Това няма как да не ме хвърли в колебание относно "почистването". Вярно, преди време, когато реших да пристъпя към ликвидацията му, изтрих една част от постингите и оставих тези, които ми се сториха актуални, защото се отнасят до различни наши и човешки проблеми и моята позиция по тях. Размислих и реших да  ги оставя, докато не ми хрумне нещо друго или не открия подходящото място за преселване, макар че в някакъв смисъл ползвам като блог понякога и фейсбук-пространството си.
Явно днес виртуалният ми съботник няма да се състои и ще го отложа за неопределено време, но пък чувствам душата си особено чиста, като виждам, че явно и други споделят идеите, позицията ми, мнението ми за нещата, които са общи за всички ни, защото засягат по един или друг начин всеки. Мисля, че това е добър знак и съм признателна за явната или неявна морална подкрепа, която има блога в лицето на своите читатели и моите приятели! И както повеляват традицията и духът на сезона, завършвам с един  пролетен поздрав с нежния джаз на Б.Б. Кинг и Е.Клептън:





Гласувай:
2



1. syrmaepon - Никакво чистене :) нека си виси в ...
10.04.2011 08:49
Никакво чистене :) нека си виси в пространството.Кой знае,някой круширал може пък да намери бряг...
цитирай
2. molinesia - :)
10.04.2011 13:43
Да, може би така е най-добре. Поздрав, syrmaepon!
Между другото, изненадващо, днес влязох от раз...
цитирай
3. syrmaepon - изненадващо, днес влязох от раз. ...
11.04.2011 11:33
molinesia написа:

изненадващо, днес влязох от раз...

Успех тогава !
цитирай
4. molinesia - Благодаря!
11.04.2011 12:43
Ще видим докога ще трае, защото днес отново не можах да вляза от гугъл хром, сега успах от експлорер, но докога ще е, само блог.бг си знае...
цитирай
5. molinesia - Мдаа,
13.04.2011 00:02
Всяко чудо за три дни, та така и с моето влизане в блога ми, точно на третия ден отново трябва да си искам паролата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 202569
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031