Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 11:37 - Случайно размишление по почти случаен повод
Автор: molinesia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1401 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 08.07.2011 15:52


 Странни неща стават популярни в мрежата. Като например предишния ми постинг -нищо и никакъв клип с изпълнение на почти неизвестна за мен група, което  отговаряше на моментното ми  настроение преди два дни с ирационалните си стонове.
Какво гледам после, като надникнах, както обикновено, вчера в блога - най-четено!

Не че ми е неприятно, задето станало най-четено нещо постнато тук от мен за няколко минути, по-скоро ми е непонятно. Що бе джанъм, да попитам аз на типичен турско-селски диалект? Това ли е най-интересното и важното в живота, че да го номинираме така усилено, както тук, така и в социалната мрежа, където  също го публикувах?

В същото време истински актуалните неща остават незабелязани и без почти никакво внимание, въпреки че са  по-важни за всички, отколкото някаква мелодия, която ни потапя в безвремието на емоциите.
Разбира се, това е само мое лично впечатление и мнение, т.е. съждение, което не може да претендира за сигурност, но пък е искрено заради породилото го недоумение.  
И понеже виждам,  че сетивните  възприятия и въздействия изглеждат доминират и тук, в мрежата,  много повече човешкото поведение, отколкото мисловните процеси, пускам  отново един  видеоклип без думи, но нелишен от човешкото си послание за човечност, отправено на езика на бъдещето - невербалната и параезиковата модалност на общуването.




Тагове:   Неслучаен,


Гласувай:
3



1. cefulesteven - Факторите са много, а част от тях ...
20.05.2010 19:01
Факторите са много, а част от тях чисто технически, мрежови. Въпрос на СЕО, свързано е с ключови думи. Другото е, че някои заглавия, предизвикват по-голям интерес и кликване, а то те предвижва напред в класацията, по настоящата система на блог.бг.
Не е съвършена, но не ми остана сърце, за някаква критичност, към нея. И честно доволен съм. Другото е модераторски избор, а той винаги е субективен и уверих се през годините, че какъвто и да е: модераторите все са виновни, много виновни на някого и замервани с всевъзможна кал и камъни. Същото е и с по-често избираните, по-популярните. И изобщо, проявяват се най-грозните страни на народния дух.
Знаеш ли, коя е най-дъвканата и опошлена от преупотреба дума тук: "стойностно". Куцо, кьораво, сакато, сульо и пульо, че и сериозни хора, всичкото се взе за много сериозен аксеолог и арбитър на ценностите от които се нуждае "обществото". Такова дърлене, че и неаргументирано, но за сметка на това доста агресивно, такива пародиини форми на екликтика в обвинителните пледоарии на неправилния избор на "невежия модератор", че май тази подреденост. Почти хаотичен и електронен е признака, но пак го има част от фактора: глас народен, глас Божи. Има и някакви правила, които ако се спазват/чисто технически/ по-важният от теб постинг, може да бъде по-успешен. На първо място линкване в социалните мрежи. 15-20 минути отнема, но така може да се намерят заинтересованите читатели.
цитирай
2. molinesia - Цефулес,
21.05.2010 08:19
Благодаря за коментара, но мисля, че този път не си усетил поантата, а тя няма нищо общо с модератори и модериране, което е чисто техническа функция и няма как да бъде друго предвид описаните от теб условия. Аз споделям свое впечатление, което е формирано от това, което съм наблюдавала не само тук, но и в социалните мрежи и което беше потвърдено от случилото се с този постинг, номиниран и на двете места, въпреки че е съвсем тривиален, почти нищо не казващ и не значещ. Не до ценностите вече опират нещата, Цефулес, а до смисленост и безсмисленост. За това иде реч. Иначе клишетата ще ни съпровождат цял живот, те са виртуалното превъплъщение на стереотипа,на който сме подчинени в реалността на физическия свят и това е съдба, а не избор. Докато смислеността и безсмислието вече са си въпрос на избор.
цитирай
3. panazea - Аз се радвам ,че открих твоя блог!
21.05.2010 11:54
Привет! Важно е да се срещаме в Необятната Вселена! Не е важно защо!
цитирай
4. molinesia - Благодаря,Панацеа!
21.05.2010 12:21
Доколкото срещите в необятната вселена са си чиста случайност, дотолкова наистина не съществува нищо необходимо. Виж, със смислите нещата стоят по-различно, в конкретния случай бих ги коментирала така: Не живея, за да се срещаме, а се срещаме, за да живея по определен начин - човешки.
цитирай
5. syrmaepon - "Не живея, за да се срещаме, а ...
29.09.2010 09:09
"Не живея, за да се срещаме, а се срещаме, за да живея по определен начин - човешки."Тази мисъл ми харесва.Но в един момент,човек се среща избирателно,останалото е суета.
цитирай
6. molinesia - Хм, според мен пък,
29.09.2010 23:19
избирателно се срещат точно суетните, останалото е човечност.Разбира се, трябва да се уточни какво ще се разбира под "среща", защото аз поне, в моя коментар не съм имала предвид "уговорена среща", а това, което представлява срещата между двама души като среща на двама човеци - взаим(н)одействие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: molinesia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 202631
Постинги: 109
Коментари: 275
Гласове: 1485
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031